UBxp

UBxp 121 ankommer Bällsta mot Stockholm Ö 2013-04-05. Här är det numera dubbelspår och hållplatsen är flyttad ett antal meter bakom mig istället och ligger alltså inte längre kvar i kurvan.
UBxp 121 ankommer Täby kyrkby 2019-12-09. Här är det numera dubbelspår.
UBxp 122 vid Täljö 2013-04-05. Här är det numera dubbelspår och Täljös nya station med plattform ligger här där tåget befinner sig.
UBxp 125 på Stockholms Östra 2015-03-13. Här har man numera höjt upp de två högra spåren till samma nivå som de andra.
UBxp 126 lämnar Täby kyrkby mot Stockholm Ö 2014-04-22. Här är det numera dubbelspår.
UBxp 126 ute på Arningefältet mellan Rydbokrossen och Hägernäs 2017-06-22. Här går inte banan längre utan den går i en ny sträckning närmare ladugården i bakgrunden.
UBxp 126 ankommer Hägernäs 2017-06-22. Här är det idag dubbelspår mot Arninge.
UBxp 128 vid Stocksund 2007-07-26
UBxp 128 har precis avgått från Lindholmen mot Stockholms östra 2021-04-25
UBxp 129 vid Roslags Näsby mitt under ombyggnationen av stationen 2017-06-22
UBxp 129 mellan Kragstalund och Täby kyrkby 2019-12-09. Här är det numera dubbelspår.
UBxp 129 ankommer Frösunda 2023-09-03
UBxp 130 lämnar Ekskogen mot Stockholm Ö 2020-06-02. Här har man nu bytt ut de gamla kontaktledningsstolparna av betong mot nya.
UBxp 130 mellan Frescati och Universitetet 2021-11-20
UBxp 131 lämnar Åkers Runö mot Stockholm Ö 2013-04-05. Här är det numera dubbelspår.
UBxp 132 vid Roslags Näsby 2013-04-05. Här ser det numera annorlunda ut sedan man byggde om stationsområdet.
UBxp 132 på Arningefältet där det idag inte går något spår längre, det är flyttat till ett nytt läge via Arninges nya station. Bild från 2017-06-22
UBxp 133 vid Näsbypark 2014-08-31
UBxp 133 vid Grebylund mellan Frösunda och Lindholmen 2023-09-03
UBxp 134 vid Ullna på Arningefältet längs den nya sträckningen av Roslagsbanans Österskärsgren 2022-01-01. Tidigare gick sträckningen till höger om den gamla.